W pierwszym etapie prac nad projektem Twojego logo, poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, zwanej Briefem. Ankieta składa się z 10 pytań. Odpowiedzi na te pytania pozwolą nam bliżej poznać Twoją firmę, jej klientów oraz Twoje oczekiwania wobec logo. Dzięki temu będziemy mogli rozpocząć prace nad Twoim projektem posiadając wszystkie niezbędne informacje.
Drugim etapem projektowania logo będzie przygotowanie przez nas Umowy na wykonanie projektu logo. W Umowie tej określimy termin wykonania Twojego logo, oraz to wszystko, co otrzymasz w ramach wybranego przez Ciebie pakietu. Umowa ta również przeniesie na Ciebie autorskie prawa majątkowe do nowego logo.
W trzecim etapie pracujemy nad koncepcjami Twojego logo. Ten etap, podczas całego procesu projektowania logo, jest etapem najbardziej twórczym i kreatywnym. Wymaga dużej wiedzy specjalistycznej i zaangażowania. Zaczniemy od przedyskutowania w zespole wszystkich informacji dotyczących Twojego przyszłego logo, zebranych w trakcie rozmów i ankiety. Omówimy rozwiązania, które najtrafniej będą reprezentowały założenia, dotyczące nowego logo: jego wyglądu, kolorystyki, docelowej grupy odbiorców, przekazu, jaki ze sobą niesie. Następnym krokiem będzie wykonanie szeregu odręcznych szkiców i rysunków, będących bazą nowego logo. Spośród nich wybierzemy te najlepsze i dopracujemy je szczegółowo przy pomocy narzędzi graficznych. Przygotowane projekty przedstawimy Ci w formie prezentacji, na której zobaczysz, jak będzie funkcjonowało Twoje nowe logo.
Na tym etapie będziemy mogli wprowadzić ewentualne zmiany do logo, które wspólnie z Tobą omówimy.
Czwartym i ostatnim etapem projektu będzie przygotowanie i przekazanie Ci kompletu plików z nowym logo. Staniesz się szczęśliwym posiadaczem perfekcyjnie zaprojektowanego logo. To dla logo początek kariery w Twojej firmie. Teraz czas pomyśleć o następnych materiałach reklamowych, budujących atrakcyjny wizerunek firmy!